Mehmet Çetin

Batı dediğimiz şey, artık Londra yahut New York sokaklarıyla sınırlı değil. Batı'yı İstanbul sokaklarında,Tahran caddelerinde, Delhi meydanlarında,Tokyo metrosunun görmek mümküm.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir adam, kendini bulduğunda artık bu dünyada kaybedecek bir şeyi yoktur. Ve bir adam içindeki insanı anladığında bütün insanları da anlar.
Çünkü hayatını bir Gizem olarak yaşayan insanlar gerçekten yaşayan insanlardır
Kendi gençliğimi dahi yeterince sevmedim. Tepki vermeyen hislerim bana karşı bile sessizliklerini korudular

Mehmet Çetin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·93 syf.·
2020 15. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma