Örneğin siz,yabancı bir insan, ben de size yabancıyım ve sizden beni gördüğünüze dair kimseye bahsetmemenizi rica ediyorum. Çok güzel, susuyorsunuz,görevinizi yerine getiriyorsunuz...Sizden benimle konuşmanızı rica ediyorum çünkü susmak beni mahvediyor...siz beni dinlemeye hazırsınız,güzel ama bu kolay sonuçta... Öte yandan,sizden beni tutup gemiden atmanızı istesem orada nezaket,yardımseverlik biter. Bir yerde bitiyor işte... Kendi hayatının,kendi sorumluluğunun başladığı yerde bitiyor,bir yerde bitmek zorunda...Bu görev bir yerde sonlanmalı...Yoksa özellikle doktorlarda mı bitmiyor? Sadece Latince kelimelerden oluşan bir diploması olduğu için kurtarıcı tüm dünyaya mı yardim etmeli?