Beklemek ne ilginç bir sözcük değil mi? Bazen beklesen de, beklediğin kişinin gelmeyeceğini (ya da beklediğin şeyin olmayacağını) biliyorsun, yine de bekliyorsun, mucizeleri, dileklerin gerçekleşmesini ve daha bir çok şeyi, tuhaf.
I'm free, I think. I shut my eyes and think hard and deep about how free I am, but can't really understand what it means. All I know is I'm totally alone. All alone in an unfamiliar place, like some solitary explorer who's lost his compass and his map. Is this what it means to be free?