Yaz ayları için hafif, çok yormayan belki komik rahat okunabilecek bir roman sayıp aldığım bu kitap beni derinden etkiledi. Tahminimin ötesinde güzel ve gerçekti… yazar başarılı bir iş çıkarmış çevirisi de gayet iyiydi.
Kendi yaşantımdan da örnekler bulmak beni şaşırttı açıkçası. Bazı problemlerin evrensel olması ne ilginç.
Ben yazsaydım belki başka türlü bitirirdim romanı
Ama romantizm her zaman kazansın öyle değil mi…
Okumanızı tavsiye ederim…
Kevin Wilson çok sevdiğim bir yazar tüm kitaplarını okudum. Bu yeni kitabını görünce de tereddütsüz aldım. Yine hayran kaldım. Değişik benzeri olmayan konuları, hepimizin yaşadığı benzer duygular, çelişkiler, üzüntüler, kararsızlıklar ile birleştirmesine bayılıyorum.
Bu romanda da ultra enteresan -hatta gerçeküstü- bir konuyu merkeze alıp sıcacık bir roman yaratmış.
“Tuhaf” ne demek ki gerçekte? Tuhaf olan ile yaşamanın cazibesine kapılmamak elde değil…
Keyifle okudum.