Kâbe'de oturmuş beklerken bakmış bir yaşlı teyze,bir Mısırlıyla konuşuyor. Ama ne o Mısırlının dilini biliyor ne de Mısırlı onun dilini biliyor. Ama bakmış ki tatlı tatlı bir şeyler söylüyorlar. Teyzenın yanına yaklaşmış,
"Teyze sen bu kardeşin dilini biliyor musun?"demiş.
"Bilmiyorum."diye yanıtlamış teyze.
"Peki, ne konuştun? Ne anlattın ona?"
"Dedim ki, ben Türkiye'den, Uşak'tan geldim. Gel bize misafir ol, bizim şeker pancarımız var. Kendi ellerimle yaptığım şekerden çay ikram edeceğim."
Mısırlı adam İngilizce biliyormuş, hocamız İngilizce sormuş, "Sen bu teyzenin dilini biliyor musun?"
"Bilmiyorum2."diye cevap vermiş Mısırlı.
"Peki, ne konuştunuz?"diye sormuş.
"Beni evine misafirliğe davet etti. Bana çay ikram etmek istiyormuş." diye yanıtlamış Mısırlı...