Polisiye, gerilim, suç ve gizem türündeki gerek kitap gerek film her türlü esere ilgi duyan biri olarak kitabın konusu ve hakkındaki iyi yorumlar sayesinde okumaya başladım. Herhangi bir şekilde şu kısmı şaşırtıcı burası sürprizli tarzda yorumda bulunmayacağım çünkü bana göre bu da spoiler niteliği taşıyor. Adeta bir film tadında olan kitap oldukça sürükleyici ve merak uyandırıcıydı. Kitapta bahsi geçen bir adam ve bir kadının oldukça sade anlatımları eşliğinde ilerliyor kitap. Hakkında yapacağım tek olumsuz yorum müstehcen sahneler barındırması. Bunun dışında okumaktan pişman olmayacağınızı düşündüğüm bir çırpıda bitirilebilecek bir kitap.