Hiç adil olmasa da hayatı affetmeyi öğrendim .
Kırıldığımda her ne kadar karşımdakini kırmaya değse de ' önemli değil ' demeyi öğrendim . Birini ne kadar düşünürsem düşüneyim ne kadar seversem seveyim yine arkasına bakmadan gidebileceğine öğrendim .
Kandırmasam da kandırılmayı , unutmasam da
unutulmayı öğrendim ...
Değer sanmıştım ama ' Değmezmiş ' bunuda öğrendim
(Anonim )