Ceylan Çatalkaya

Ceylan Çatalkaya
@Ceylanctlky

Ceylan Çatalkaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
21 saatte okudu
·
2023 2. kitabı
Şükrü Erbaş
8.5/10 · 6,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
demokrasi senin saçlarından güzel olamaz
İnsan inandığı şeyler uğruna muhteşem hatalar da yapabilir. Kızmamalısın. Darılmamalısın eğer bir kardeşlik varsa aranızda.sevgi, hoşgörü takıntıları da değil. Bir elmanın kırmızı olması,bir gülün kokması, bir derdin halledilmesinin ardından gelen ferahlık kadar sıradan ve güzeldir hata yapmak da. Aşka çılgınlığın yakıştığı çağları neden unutalım? Neden tarihin çuvalına tıkalım tatlı serseriliği, az biraz Sergüzeşt olmayı?! Ilımlılık mi kurtaracak insanlığı? Alttan alma mı örtecek bunca çirkefi, zorluğa, belayı? Demokrasi senin saçlarından daha güzel olamaz. Senin yüzünden daha güzel olamaz Krediler, faizler, repolar, tahviller. Dünyanın en uzun gecesi 21 Aralık değil, beni terk ettiğin gecedir. Beni üzdüğün,yorduğun, yıprattığın gecedir. Bir kabahat mi gerçekten kendi dışında birine hayranlık beslenmek?! Gerçekten kuruyorsun beni, Bir nedeni yok. Yalnızca öpüyorum.
Sayfa 83·Kitabı okudu
SİSLER İCİNDESİN SİSLER İÇİNDEYİM
Yağmur, yağmur, yağmur... Sen geliyorsun.Yol sensin. Işık sensin. Yağmuru güzelleştiren zülüfler sensin. Kaldırımlarda terleyen zamanlar sensin. Kediler yol veriyor, ıhlamurlar dallarını topluyor Bir çocuk bisikletini unuttu, yağmuru unuttu Bir kadın üç kez döndü, üç kez kendi ayağına bastı. Sen geliyorsun. Kalbim boğulacak. Hasret sensin. Bütün kapılar kavuşma. Bütün sokaklar müjde. Geleceksin. Yağmur yağacak. Ben ağlayacağım Bunu yazıyorum. Bunu bin kez yazıyorum Yoksa yalnızlık öldürecek Yoksa kimseyi sevmeyeceğim....
Sayfa 30·Kitabı okudu
Taşlara vurun acı
Hatice,dedim.ben Leyla'yım,dedi Ürperdim.yol kayboldu.Ay sustu. Rüzgar bütün yapraklardan çekildi. Yalnızlık işte,dedim. Yok,dedi,sevmek arzusu. Bir tek ölüler yalnızdır. Bir daha ürperdim. Gülümsedi. Şu gülümsedi.kedi kalbime yürüdü. İnsanlar,dedim.konuşmuyor, dinlemiyor Herkes bir top pıtrak ötekinin ağzında. Korku,dedi. Bilmek korkusu Anlamak korkusu.yaşlanmak korkusu..
Sayfa 17·Kitabı okudu
Yokluğun, cehennem öbür adıdır üşüyorum, kapatma gözlerini ...