İnsan inandığı şeyler uğruna muhteşem hatalar da yapabilir. Kızmamalısın. Darılmamalısın eğer bir kardeşlik varsa aranızda.sevgi, hoşgörü takıntıları da değil. Bir elmanın kırmızı olması,bir gülün kokması, bir derdin halledilmesinin ardından gelen ferahlık kadar sıradan ve güzeldir hata yapmak da. Aşka çılgınlığın yakıştığı çağları neden unutalım? Neden tarihin çuvalına tıkalım tatlı serseriliği, az biraz Sergüzeşt olmayı?! Ilımlılık mi kurtaracak insanlığı? Alttan alma mı örtecek bunca çirkefi, zorluğa, belayı? Demokrasi senin saçlarından daha güzel olamaz. Senin yüzünden daha güzel olamaz Krediler, faizler, repolar, tahviller. Dünyanın en uzun gecesi 21 Aralık değil, beni terk ettiğin gecedir. Beni üzdüğün,yorduğun, yıprattığın gecedir. Bir kabahat mi gerçekten kendi dışında birine hayranlık beslenmek?! Gerçekten kuruyorsun beni,
Bir nedeni yok. Yalnızca öpüyorum.