Bir süre önce sosyal medya abartısıyla almıştım dışarıdan görünüşü kitap yanında gelen gazete beni dış görünüş olarak fazla cezbetti fakat okumaya başlayınca çok yoruldum yaklaşık bir 80 sayfa okumuştum ki Firuzenin iç dünyasını o kadar sıktı ki beni sürekli bişeyler betimleniyor iç dünyası çook uzatılarak anlatılıyor ben bu tarz kitapları okurken tahammül edemiyorum maalesefki belkide konusu çok çok iyidir bilemiyorum ama benim tahammül edip okuyacağım bir kitap değil maalesef o yüzden yarım bırakıyorum çok beğenerek aldığım maalesef benim için hayal kırıklığı olarak kalacak bir kitap belki bir gün okuyup bitiririm...