"Ağlamak kötü bir şey mi?”
“Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?”
“Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes … ”
“Evet, yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek, Buck Jones ’un
tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim,
artık sevmeyerek… Ve bir gün büsbütün ölecek.”