"Beni düşün bir kavganın içinde;
Helal bir ekmeğin peşinde...
Ve kurtlardan arta kalmış yüreğimin,
Can çekişen o son parçasını da
Sana sakladığımı bil!.."
Gece uzun, gece uzuyor...
Uykumu bölen ani ataklarım...
İçimde bir anda dönülemez bir yol
Ve tüm kapıların kapandığı bir durak
Eksiklik derin bir boşluğa sürüklüyor
Bir yerlerim acımaya başlıyor...
Ve perdeyi çekiyorum ruhumun üstüne
Örtüyorum acıyan güzelliklerimi
Ve bir korku sarıyor odanın içine
Kokusu özlem tadında oluyor
Acımsı ve ürkek bir yalnızlığa benziyor...
Ama en çok bu anda duraksadım
Her şeye rağmen bu anda kalmayı istedim.
Gecenin soğukluğu, rüzgarların uğultusu
Hiç ama hiç umrumda olmadı...
Bu anda kalmanın senli güzelliği de vardı.
Sensiz bir tarafı da...