her türlü yardım düşüncesini dışlayacak ölçüde, üstün bir görünüm sergiliyorlardı. Zayıf ve kusurlu da olsa, kendi dışımda bir varlığımın bulunduğunu bilmek eskiden heyecanlandırırdı beni. Toplumdışı kalıyorsunuz zamanla, kaçınılmaz bir şey bu. Bazen insan kendine soruyor şaşkınlıkla, acaba doğru gezegende miyim diye. Sözcükler bile bırakıp gidiyor sizi, bu kadar kötü işte.
Genelde çok şey görmezdim. Pek bir şey de duymazdım ayrıca. Dikkat etmiyordum çevreme. Aslında ben başka yerlerdeydim hep. Aslında ben hiçbir yerlerde değildim.