Ömer

Ömer
@Che65
Elektirk teknisiyeni
9 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Ojelerim bozulmasın diye evlenmiyorum
Ojelerim Bozulmasın Diye Evlenmiyorum! Ben yoruldum, insanlar yorulmadı sormaktan. Neden evlenmiyor muşum?! Kocalar kapıda sıraya dizildi de biz mi seçemedik? Düzgün bir adam karşımıza çıktı da biz mi istemedik? Aşık olduk da bekarlık kurumunun bize ihtiyacı var diye biz mi kaçtık? Herkes evlenmek zorunda sanki… Sevip aşık olmadığın biriyle evlenmektense evlenme daha iyi… Kısmet demekten dilim damağım kurudu. Olmayacak dualara amin demekten dudaklarım yoruldu. O yüzden evlenmedim. Yukarı tükürsem ıssız adam, aşağı tükürsem dingil! Hangisiyle evlenelim? Zaten evlenince de hayatımıza kuş mu konuyormuş sanki? Kamberliğin bana verdiği yetkiye dayanarak şunu söyleyebilirim ki, hazırlıkları da dahil olmak üzere total olarak kocaman bir fiyasko evlilik. Hangimiz gümüş makasa pul yapıştırıp kurdele sarmak istiyor? Nişan tepsisi almak için kaç saatinizi sokaklarda geçirmek istersiniz? O kadar dandirik ki her şey; buzdolabı seçmek bile problem. Bütün sülalenin parmağı her işinizin içinde maşallah! Gelinliğiniz hakkında bile her kafadan çıkan milyonlarca konuşma baloncuğu… Biri ak diyor öbürü kara! Aman da herkesin gönlü olsun derken, iki gönül bir olunca seyran olacak samanlık dar geliyor insana. Düğün olayını hiç anlamış değilim keza. Neden bir adamla aynı evde yaşamaya başlıyorum diye Dayımla karşılıklı Ankara havası oynuyoruz ki? Üstelik üzerimde beyaz ve ters bir mantar kostümüyle! Bir de boyumdan büyük bir pastayı kılıçla kesiyoruz yanımdaki penguen kostümlü kocamla! Sebep? Peki ya mutlu sondan sonra? Bulaşığı, yalaşığı gırla evin içinde… Oje bile süremiyor insan. Sürsen bile yemek yaparken, bulaşık yıkarken bozuluyor zaten. Bütün gün işte çalış, aksam eve gel yemek yap, ortalığı toparla, bulaşıkları yıka… Aman tanrım yarın kaynanam geliyor sendromu da cabası… Hepi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasılsınız???
Nasılsınız ******** manyakları ... ? Nasılsınız avon kataloğunun yarısı kadar kitap okumayanlar ... ? Nasılsınız kız düşüremediği için tanrıya isyan edenler ... ? Nasılsınız ailesini beğenmeyip kendini İsa sananlar ... ? Nasılsınız mankafalar ... ? Nasılsınız ... ? Mutlu musunuz ... ? Öğrenci hayatı yaşıyorum deyip sarhoşluktan başını kaldıramayanlar ... ? İki tane felsefe kitabı okuduktan sonra filozof kesilenler ... ? Artık intihar etmez misiniz ... ? Peki siz nasılsınız dindar tecavüzcüler ... ? Kadını mal gibi görenler ... ? Nasılsınız tanrıya sadece kendi çıkarları için ellerini açanlar ... ? Nasılsınız sırf ayıplanmamak için camiye koşanlar ... ? Nasılsınız yolda göt bacak kesip Kendi karısının kızının sevgilisinin giyimine karışanlar ... ? Nasılsınız sinemalarda, parklarda kafa çekerek Kasıklarındaki dudakları evleneceği erkeğe sakladığını söyleyenler ... ? Nasılsınız kendisini iyi ya da güzel hissetmek dışında Sadece dikkat çekmek için bir ton makyaj yapanlar ... ? Peki, peki siz nasılsınız efendiler ... ? Doymadınız mı daha halkımın kanını içe içe Siz nasılsınız lüks içinde yaşayıp ülkenin yoksulluğundan dert yananlar ... ? Siz nasılsınız her geceyi bir kadınla geçirip Namustan ahlaktan bahsedenler ... ? Nasılsınız ... ? Nasılsınız kendisinden başkasını beğenmeyenler ... ? Nasılsınız başkasını dinlemeyenler ... ? Hâlâ silahı kafanıza dayayıp sıkmayı düşünmüyor musunuz ... ?
"Biz İkimizin Müziği Vardı Diyenler Bile Üzüldü" , Üzdünüz.....
"...İnsan kırgınlığını nasıl anlatır bir başkasına?.." 🌼 🌼 Tarık Tufan 🌻🌻