Esra

Esra
@Cheesray
"Ömrüm sanki sayfaları atlanarak okunmuş bir kitap."
Geçecekti, her şey geçip gidecekti.
Zaten herkes ölüyordu; iyisi de, kötüsü de, güçlüsü de, zayıfı da, yaşamayı seveni de ve yaşamayı aşağılayanı da.
Sayfa 52
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asla unutmam..
Koca evin içinde yalnızdım.
Sayfa 44
Hissettiklerimi asla unutmayacağım.
Korkmuyordum. kendimi çoktan ölmüş gibi görüyordum. Ölü değildim ama korkunç bir de depresyona girmiştim. Sanki her şeyi durmuştu. Bu, benim için dünyanın sonu gibiydi.
Sayfa 43
Kızıl ölüm.
İnsanlar sinekler gibi ölüyorlardı. İnsanlar her yerde ölüyorlardı.
Sayfa 42
Mikroplar kadar kötüsün.
Görmediğin şeye inanıyorsun.
Sayfa 40