Şef’in Kitaplığı

Şef’in Kitaplığı
@Chefs_library
Evler de insanlar gibiydi.. Issız ve kimsesiz kaldıklarında yıpranır , Köknelleşir, kişiliklerini yitirirlerdi.
Sayfa 227
Şef’in Kitaplığı
Yıllar önce okumuştum,harika kitaptı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk önce sağlıksız gıdalar üreterek beslenmeyi bozup bizleri hasta edecekler,sonrasında ise ilaç satarak yine para kazanacaklar.
Bahar isimli okura yanıt verildi
Şef’in Kitaplığı
Evet,bile bile Hemde 🤷‍♂️