CheLo

CheLo
@Chelo1907
Peki neden ben ? ; Çünkü seni elinde kitapla gördüm...
Okumak sanki bir dünyadan çıkıp ötekinin başkalığı, tuhaflığı ve harika halleriyle teselli bulmaktı... Orhan Pamuk
Reklam
“Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer.” Martin Eden, Jack London