Cherry

Cherry
@Cherryyyyy
İçi çekirdekli bir meyve :)
Bir çok şeyler gibi insanlar da kuyuya benzer. İçlerinde boğulabiliriz.
Reklam
Herkes o kadar birbirinin aynısı ki, gelenler gidenleri ya da gidenler gelenleri aratmıyor. Galiba bu yüzden, kalabalığın yalnızlıktan bir farkı yok.
Durmadan düşünüyorum, ne çok öldük yaşamak için.
Bir araya getirdiğim harfler beni anlatmaktan uzak…
Ölüler yokluklarıyla var olur, anılarıyla yaşarlar.
Reklam