Yeni bir gün ve yazılacak çetrefilli dilekçeler… Günün en eğlenceli kısmı elektrikli bisikletle işe gitmem. İşyerinde bu araçla nam saldım zaten. Toplu taşımayla gittiğimde hemen soruyorlar, senin araç nerede, diye. Bisiklet candır. 😁 🚵♀️🚴♂️
Berber koltuğu fobisi diye bir şey var. Elde değil rahatsız oluyorum abi, bir adamın nefesini suratımda hissetmekten. Jilet onda, makas onda, cımbız mımbız tüm kozlar onda. 😊
Berber koltuğu fobisi diye bir şey var. Elde değil rahatsız oluyorum abi, bir adamın nefesini suratımda hissetmekten. Jilet onda, makas onda, cımbız mımbız tüm kozlar onda. 😊