Birkaç hafta önce üç tane pantolonun paçasını yaptırdım. Terziye boyuma göre olmasını tembihlememe rağmen uzun kesmiş paçaları. Ve şimdi o pantolonlardan birini her giydiğimde, adama en güzel duygularımı iletiyorum içimden. İşini iyi yapmazsan neticesi bu oluyor. Benim de zırt pırt terziye gidecek vaktim yok açıkçası.