bêdewleto

bêdewleto
@Chevik472
Hûnê me qîr bikin xwelî li serê bê
Bi tifinga xelkê mêranî nabê Bi zimanê xelkê welat parêzî nabê!!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niye öldüklerini ve niye sevdiklerini keşfetmeye çalıştılar. Bazen sevdikleri için öldüler,bazen öldürdükleri için sevdiler. Geliştikçe,cinayetlerini daha büyütüp savaşları icat ettiler. Cinayetlerini özgürleştirirken,garip bir şekilde,cinayetlerinden değil aşklarından korktular. İnsanlar topluluklar halinde karşı karşıya gelip aynı anda birçok cinayeti bir arada oluşan savaşlar icat ettiler, bu cinayetleri herkesten iyi planlayan komutanları yarattı. Komutanlar daha iyi komutan olup başka komutanlardan daha fazla adam öldürebilmek için insanlara ‘yaşamanın’ önemli olmadığını anlatmaya başladılar. Çok güzel ve özel bir kitap :/
Sayfa 54·Kitabı okudu