Sevgili günlük,
Bugün pazarda gezip dinleneyim dedim banka oturdum. Sonra iki kadının konuşmasını ister istemez duydum.
- Aman dayak olmadan da terbiye olunmuyor.
- Yok yok dayak şart.
Sonra da üzüldüm.
Sevgili günlük,
Bugün yine birinin beni benden daha çok düşündüğünü bilerek uyuyacağım her şeye rağmen mutlu ediyor bu durum beni içten içe teşekkürler bugün...✨