(...) Oksana'ya, nasıl dayandığını sordum
Bana herkesin avcı olduğunu söyledi.
*
Kimi sevgi için avlanır.
Kimi de özgürlük için.
Ya da bir amaç uğruna.
Kimisi de sadece gerçek için avlanır.
Avlanmaktan korkmamamız gerektiğini söyledi.
Bizi nereye götürürse götürsün.
Ya da bizi neye dönüştürürse dönüştürsün.
Neyin önemli olduğunu bulun.
Ve avlanmaya devam edin.