Bahar Atasoy

Bahar Atasoy
@ChinaskiHank
Ya iyi olarak ölürsün; Ya da kötüye dönüşecek kadar uzun yaşarsın...
"Tam bütün cevapları bulduğunu düşünürsün,sorular değişir." Paulo Coelho
Reklam
Vazgeçmek elindeyse âşık değilsin demektir. Dücane Cündioğlu
Seviyorsan Sıkı sıkı sev Gürül gürül ses çıksın yüreğinden Ve usul usul öp Çiçekler açsın teninde Buram buram sen kokan.. Içine içine bak gözlerinin Işıl ışıl Yerleş, Insan sevdiğinde hayat bulur Onda yaşar Oralı olur Özlüyorsan buram buram Bundandır Bahar Atasoy/ Şi memleket gibi sf
Şiir
Vazgeçilir olmayı seviyorum.. bu havlu attırmaktır..bu kaybetmenin en komik halidir.. Kötü kokuları seviyorum, bana burnumun kötü taraflarını hatırlatıyorlar .. tıpkı bazı insanların bana kalpteki kötülükleri göstermesi gibi .. komşu mehmet abinin kötü espirileri ve benim ona ustaca gülmem gibi, dinlemenin işgüzarca bir yanı vardır hep .. bir barmenin sana hayat dersi vermesi gibi .. sen hikayeni anlatırsın ve o kadehini doldurmaya devam eder.. burnumun bir deliğinin diğerinden büyük olmasını artık seviyorum , her deliğe parmağının girmeyeceğini bilmek lazım.. kurcalayamayacağın delikler vardır... topluca bir masada aslında olmasi gereken kişi gelmeden yemeğe başlamanın kendine göre bir espirisi vardır.. o kişi geldiğinde doymuş ve sırıtan yüz ifadesiyle çok açtık ve beklemeye dayanamadık şeklinde bakarsın.. bu komiktir .. ona gec kalmanın ne demek olduğunu daha komik öğretemezsin.. küçük burun deliğim yüzümün en olmasi gereken espirisidir .. şimdi şu anda en yakınınızdaki saatin pilini çıkarın . Bu da sizin durmak bilmeyen zamana karşı espirinizdir .. zaman pil olmadığı surece akmaya devam ederken akışa gülersiniz ona elinizdeki pilleri göstererek ve de zamanın bize güldüğünü bilerek .. bilerek gülmek en keyifli olanıdır.. benim mehmet abinin berbat esprilerine bilerek gülmem gibi .. komik olmadığını bilerek de espiri yapmaya devam etmek de komiktir aslında.. kokunun ve havanın burun deliklerimden eşit girmediği bir burnum olsa da ben küçük burun deliğimle, koklamak ve nefes almak için diger burun deliğime nazaran daha fazla emek sarfettiği için gurur falan duymuyorum.. burnuma nefes aldığı kadar değil kolladığı kadar da ınanıyorum .. :) ve bir burnuma parmağımı sokmaktan vazgeçeli cok olmadı.. gerçekleri kabul etmek her zaman zor olmuştur. Vazgeçmek
Kadınlar erkekler hakkında Erkekler de kadınlar hakkında ya söylenmekten, şikâyetlenmekten vazgeçsin ya da birbirlerinden vazgeçsinler artık.. feci bir ruh kirliliği yaratıyor bu etrafta. Büyük formüllere gerek yok bunu çözmek için, Karsi cinsi anlamak için daha kaç kişiyle birlikte olmanız gerekli, salak olmayın.. insan anladığı Şi den şikayetçi olmaz.. geveze değilse tabi.. Anladıktan sonra yapılacak en iyi Şi tercihtir.. Tercihten sonra yapılacak en iyi Şi tadını çıkarmaktır .. sonu nasıl biterse bitsin tercihlerinizin tadını çıkarın.. Anlatıp durmayın artık.. Başımı döndürüyor varlığınız.. Bahar Atasoy/ Şi, tespit sf ..
Reklam