Kitabın yarısında fark ettim ki ben bunun filmini izlemiştim VE KİTABI DA EN AZ FİLMİ KADAR SIKICIYDI.
Bu kitabın 500 sayfa olmasını gerektirecek hiçbir şey yok. Yarısına kadar ana karakterin günlük hayatını okuyoruz, ben aslında bunu severim. Karakterlerin günlük eylemleri, düşüncelerini okumak hoşuma gider. Ama bu ana karakter o kadar sıkıcı ve sinir bozucu birisi ki.
Üstelik kitabın nereye varacağını çok erken aşamada anlıyorsunuz ve okuduğunuz onca şey hiç de ilginç bir yere varmayınca canınız sıkılıyor haliyle. Hiç sevmedim, zaman kaybıydı.