Uzun zamandır okuma listemde olan bir kitaptı. Sonunda okudum, bitirdim. Konusu ilgi çekici ve hızlı okunan bir kitaptı. Ben kitabın ikinci bölümden sonra Max’in bakış açısı bölümlerinin olmasını da sevdim. Ama genel olarak kitapta bir olmamışlık vardı. Bazı olayların altı daha dolu dolu olsaydı, belki daha güzel olurdu. Spoiler vermemek için olay olay örnek vermek istemiyorum.
Seriye devam edecek miyim? Evet, yarım bırakmayı sevmiyorum. Ama tamamen bitirmiş olmak için bitiricem. Bence yazarın diğer serisi bundan bir tık daha iyiydi.