Çidemm

Kitaplar aptal, salak olduğumuzu bize hatırlatmak için var.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Reklam
"Ölmenin güzel tarafı bu kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Mutlu olmamız için gerekli her şeye sahibiz, ama mutlu değiliz. Bir şey eksik.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Belki kitaplar bizim aradan biraz çıkarabilir. Belki hep aynı, lanet olası, çılgınca hatalar yapmaktan alıkoya bilirler bize!
Sayfa 94·Kitabı okudu
"Çok eskiden itfaiyecilerin yangını başlatmak yerine söndürdüğü doğru mu?"
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam