📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat, ona bir kayıplar diyarı gibi geliyordu. Çünkü bir çok varlık dünyaya geliyor; ama her gelen gidiyordu. Neden kalınmıyor, niye gidiliyordu? Bu zalimce değil miydi?
"Sanki hiçbir şeyin sahibi değilim. Hiç ama hiçbir şeyin. Kendimin bile. Bilseniz, bu ne kadar zor! Bir şeylere sahip olmaya, kaybetmemeye çok ihtiyacım var. Hiç kaybolmayacak şeylerin sahibi olmak isterdim. Ya da bir şeylerin bana sahip olmasını. Ne ben bir şeye sahibim; ne de biri bana. Söyler misiniz, hiç kaybolmayacak bir şey var mı yeryüzünde?"