"Bunları senin için yazıyorum anne; Dünya bensiz de dünya ama ben sensiz ben olamıyorum.
Eksik kalıyorum.
Tamamlanmamış cümle misali anlamsızlaşıyorum...
17 yıllık bir ömre ne kadar günah sığdırılabilirse o kadar sığdırmışım, şimdi bir bir onları temizlemeye çalışıyorum. Ama ne rabbimden kesiyorum umudu ne de kendimden. Biliyorum ki onun affı benim günahlarımdan da büyük, biliyorum da yalnız ona sığınıyorum. Ezcümle vuslat yakın hissediyorum. Gece sessiz , ben sensiz hasretin içimde sana kavuşacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum annem..."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖