İnsan bazen sadece kendi sınırlarını çizince özgürleştiğini anlıyor. Eskiden 'ne derler' derdim, şimdi 'ne derlerse desinler' diyorum. Aradaki o tek kelime tüm hayatımı değiştirdi.
Konuşsam fırtınalar koparırım ama ben o fırtınanın içindeki sessizliği tercih ediyorum. Çünkü herkes kelimelerimi duyabilir ama sessizliğimi sadece özel olanlar hisseder…
Günün son demleri... Bir şeyler yetişmedi, bir şeyler eksik kaldı ama gökyüzünün bu vedası hepsini affettirecek kadar güzel. Bazı bitişler, başlamak için değil, sadece durup hissetmek içindir.
Cihan AY
İçimde bir yerlerde bir şeyler döküldü ama eğilip toplamaya mecalim yok. Kırık kalsınlar; bazen eksik kalmak, yanlış birleşmekten daha iyidir…
Cihan AY