Nur

Babamı görmemek, ölürken bile içimde bir ukde olarak kalacaktı. Belki bana geç kaldığını üstünde adım yazan mezar taşımla anlardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir babam olduğunu unutarak ölmek istemiyorum."
"Hassas bir melek vardı gökyüzünde. Bize bakıyor ve acımızla acıyor, yaramızla kanıyordu. O bize ağladıkça biz onun gözyaşlarına yağmur adını veriyorduk."
"Aramızdaki bu şeyi bana söylemese de katlanılmaz bulduğunu biliyordum ama yakında biteceğini o bilmiyordu. İnsanız ya, kaybetmeden özlemeyi bilmiyoruz."

Nur

, bir kitap okudu
9/10
·400 syf.·
6 saatte okudu
·
2022 289. kitabı
Maral Atmaca
8.5/10 · 5,8bin okunma