"Neden kadınlarınız değil de erkekleriniz peçe takıyor?"
"Çünkü biz erkekler çirkiniz, yüzümüzün görülecek neşi var ama kadınlar güzel. Onlara baktıkça içimiz açılıyor, mutlu oluyoruz, zorluklarla daha kolay başa çıkıyoruz."
Asla sevdiğin insanların gardiyanı olma. Ne yaparsan yap, kimsenin özgürlüğünü zorla elinden almasına izin verme; ne yaparsan yap, başkalarının özgürlü- ğünü elinden alma. Âşık olduğun birine bunu asla yapma!"