çok zorlanıyorum. bir köşeye çekilip sabahlara kadar ağlayasım var. Çok yorgunum olan şeylerden ve olacak olan şeylerden. biri vardı bi zamanlar böyle hissettiğimde sesini duyunca , ya da mesaj bildirimini görünce tüm yorgunluğum giderdi. Çevremdekilere bakıyorum herkes iyi kötü bi yol kat etmiş, biz kötü yolu bile kat edememişiz. Çok kırgınım. Keşke hemen geçebilecek bişey olsaydı bu. hissizleştirdi, sevgisizleştirdi. O bana gelince düzlükler, ovalar; ben ona gidince dağlar , taşlar, yokuşlar… bi gün onu unutsam da böyle hissettirdiğini asla unutmayacağım. Bir çiçek sadece sulamaktan ibaret olmamalı…