Bugün bundan yaklaşık 4-5 ay önce otelde tanışmış olduğum arkadaşım Gonca’yı aradım bayramlaşmak için.Sadece bi kere aradım.hiç bi kötü düşünceye kapılmadım ama o kadar emindim ki geri dönceğinden.Neyse Geri döndü yaklaşık bir saat falan muhabbet ettik o kadar iyi geldi ki ne hissettiğimi unutmuşum bi ara...muhabbettin en can alıcı noktası da, " kanka gülüyoruz, eğleniyoruz ama çok düşünceli görüyorum seni, canın sıkkın gibi ama belli etmemeye çalışıyorsun ne oldu?" diye sorması. O an dünya beş saniyeliğine durdu benim için. Ya iki buçuk yıldır hayatımda olan,her şeyim dediğim yakın arkadaşım, yazdığım onca mesaja rağmen beni ve ona ihtiyacım olduğunu anlamadı,bana kin gütmeye devam etti ama sadece aylar önce tanışmış olduğum kız muhabbet arasında sadece kahkahamdan kötü olduğumu hissetti " yanındayım" diye beni anladı ve teselli etti.. yakın arkadaşım bugün benim en büyük hayal kırıklığım oldu hikaye bu kadar…