📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnceleme yazsam mı, yoksa yazmasam mı diye düşünüp durduğum bir kitap olmuş.
Kısa bir inceleme yapıyım, çünkü uzun uzadıya anlatacağım bir kitap değil .
Kitap, yazarın kendi ve çevresinden edindiği gözlemleri, deneyimleri kısa makaleler şeklinde anlatmış. Ne kadar da makale okumayı sevmesem de, Okuduğum makalelerinde yazarın bir çok konu hakkındaki fikirlerini öğrenmiş oldum.
Son olarak;
Kitaplar, gerçekten okunmamayı gerektirecek kadar pahalı mı ? Yoksa biz mi okumamaya bahane
arıyoruz?
{ Gerçekten pahalı }