Burcu

Burcu
@Clovee
Nefret ettiğim bir şey de, daha uykum gelmeden yatağa girmektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
''Sakın kimseye bir şey anlatma, herkesi özlemeye başlıyorsun sonra.''
Biri sizi en azından dinliyorsa, durum o kadar da kötü sayılmaz.
"Kimse yok. Bir ben varım, bir de kendim."
“Sahi söylüyorum. Düzelirim. Yalnızca, bir dönemden geçiyorum. Herkes böyle dönemlerden geçer, değil mi?”