Davranış ve düşüncelerini beğendiklerimiz vardır.
Bir de beğendiklerinin davranış ve düşüncelerini benimseyenler vardır.
Birincisi dostluğa götürür ya da aşka.
İkincisi kişiliğin silinmesine götürür.Ondan sonra aşka götürmüş ne çıkar götürmemiş ne çıkar.