Cemile Çetin

Dönüşümde rastladığım dostlar beni sapasağlam gördüklerine sevindiler.Kederliydim ama onlara, “Yorgunum, “ dedim.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Reklam
Bir gün üzüntün geçince(çünkü zamanla geçmeyecek üzüntü yoktur)beni tanımış olduğuna sevineceksin.Hep dostum olarak kalacaksın.Gülmek isteyeceksin benimle birlikte.Koşup pencereyi açacaksın.Gökyüzüne gülerek baktığını gören dostların şaşacaklar. Onlara diyeceksin ki, Evet, ne olmuş yıldızlara bakarken gülerim ben.
Sayfa 99·Kitabı okudu
“Vereceğim sır çok basit: İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir.Gerçeğin mayası gözle görülmez.”
Sayfa 84·Kitabı okudu
“Hep aynı saatte gelsen daha iyi olur.Sözgelimi öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.”
Sayfa 81·Kitabı okudu
İnsanların tanımaya ayıracak zamanları yok artık.Aldıklarını hazır alıyorlar dükkanlardan.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Reklam