Cemal

"Artık bizi, bizden daha iyi tanıyan, kabullerimizi ve duygularımızı yönlendirebilen birileri (biyolojik, dijital ve kuantik takip sistemleri) var!"
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Biz bir insandan nefret ediyorsak bu insanın görüntüsüyle karşımıza çıkan kendi içimizde yuvarlanmış birinden nefret ediyoruzdur.Bizim kendi içimizde olmayan şey, bizi kızdırmaz.
Alıntı
Ardinda gerçeğe ulaşma istemi yatmadıkça bütün yazıp çizmeler ne anlam taşır?
Alıntı
Saat beste insanlarla dolup tasan sosyetik bir kafeterva! Varlıklı kişilerin böyle bir yerde çay, kahve ve kakao icmekten. kremsanti kasıklamaktan, nefis bisküvi ve kekleri tıkınmaktan hoşlanmalarını hiç yadırgamıyorum
Alıntı
Hiç gerçekten sevdiniz mi yoksa benim korktuğum gibi bunu yapmayacak kadar fazla akıllı ve kibirli misiniz?
Alıntı