Biz bir insandan nefret ediyorsak bu insanın görüntüsüyle karşımıza çıkan kendi içimizde yuvarlanmış birinden nefret ediyoruzdur.Bizim kendi içimizde olmayan şey, bizi kızdırmaz.
Saat beste insanlarla dolup tasan sosyetik bir kafeterva! Varlıklı kişilerin böyle bir yerde çay, kahve ve kakao icmekten. kremsanti kasıklamaktan, nefis bisküvi ve kekleri tıkınmaktan hoşlanmalarını hiç yadırgamıyorum