Başarı, zorlayarak olur lakin aşk, dostluk ve arkadaşlık gibi ikili ilişkiler için aynısını söyleyemeyeceğim. Bunu sen de biliyorsun zaten ama unutmuşsun. Sırf o istemiyor diye yapmadığın şeyleri hatırla. O gittikten sonra, yapmadığın tüm o şeylerin pişmanlığını yaşamadın mı? Peki o sevmiyor diye görüşmediğin, uzaklaştığın insanlar? Sırf o sevmiyor, görüşmeni istemiyor diye hayatından çıkardığın o insanlar yaptığın bu ayıba rağmen en zor zamanında yanında olmadılar mı? O an kim yoktu yanında, hatırla! Uğruna alışkanlıklarını, arkadaşlarını, zevklerini, düşüncelerini değiştirdiğin o insan yoktu, değil mi? Bir gün yine biri istediği için istemediğin bir şeyi yapmanın fedakârlık olduğuna inanır ve özgürlüğünden vazgeçme gafletine düşersen, bu kez seni kaldırmak için uzatılacak hiçbir el olmayacağını hatırla. Bu yalnızlığın ve bu mutsuzluğun bizzat senin seçimlerinin sonucu olduğunu...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
daha ne kadar günaydın diyebileceğini, ne yapıyor acaba diye düşünebileceğini sanıyorsun? Daha fazla zaman kaybetmeden hadi o sihirli cümleyi kur; Seni seviyorum!