Esas olan 25'ine kadar öğrendiklerinizdir . O yaşa dek okuduğunuz kitaplar, seyrettiğiniz filmler, gördükleriniz hayatınız boyunca sizinle kalır. Belli yaşlardan sonra öğrendiklerimizi aynı hızla unutuyorsunuz.
Evet, eğitim çok uzun.. Daha kötüsü, bu uzun eğitim hiçbir işe yaramıyor. Eğitimimizle övünüyoruz ama övündüğümüzle de kalıyoruz. Bu eğitim, tam aksine ınsanların yaratıcı taraflarını öldürüyor. Üstelik herkes bir yaratıcılık lafı tutturmuş gidiyor. Neymiş, çocukların yaratıcılığını teşvik ediyormuşuz,! Kimse kusura bakmasın ama ben çocukların üzerinde öyle bir etki göremedim..