“Ya sen Saksonyalım? Sen ne için doğdun? Bir arazinin sahibi olup oralarda çingeneler gibi uyumak için mi? Doktor olmak, bir reisin karısı ya da bir kaçağın kadını olmak için mi doğdun?”
“Ben senin için doğdum,” dedim ona sarılarak.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Cadıysam ne olacak?” diye sordum çatlak dudaklarımın arasından. “Cadı olduğumu bilseydin yine benim için savaşır mıydın?”
“Seninle birlikte yanardım!” dedi vahşi bir sesle.