mavisurgun

mavisurgun
@Cnyt_dr
Her şeyi zamana bıraktık. Zamanımız var mı? Bilmeden...

mavisurgun

, bir kitap okudu
Puan vermedi·544 syf.·
125 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Orhan Pamuk
7/10 · 8,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ya rüzgar ol dağlarıma gül taşı Ya da oynatma dağlarımdan bir taşı "
"Limanı terk etme cesareti gösteremeyen insan, Kendi kıyısında acı çekmeye mecburdur." La Edri
Freud diyor ki; "İnsan karşılaştığı kişilerin kalıntısındır." Hayatın akışı içinde bir yerlerde bir şekilde, hayatımıza girip çıkan herkesin bir izi kalır hayatımız da. Bu,bazen iyi bazen kötü bir izdir ama kalıcıdır. Kişilik, bu izlerin içinden kendimizi nasıl inşa ettiğimizdir.
"Yetişmeye çabalamaktan vazgeçince her şeyin rengi yerine gelir; yürümenin, durmanın, geride kalmanın."