CodyCross

CodyCross
@CodyCross1
Seni çok özledim Gece gözlüm benim Gemilere bin gel, yine gidersin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nefis bir ses ve yorumla çok güzel hazırlanmış klip ile arkamıza yaslanıp dinlemek için link aşağıda,
Sustum, söyleyecek sözüm kalmadı Küstüm ah kaderime küstüm Neler umdum neler bekliyordum Kalbim anıların sessiz rıhtımı oldu sustum
Gözlerimde kanlı yaşlar Hasretin bağrımda kışlar Başa geldi olmaz işler Bin bir dertle doldu gönlüm Gelecektin gelmez oldun Halimi hiç sormaz oldun Yaralarımı sarmaz oldun Yokluğundan soldu gönlüm