Bir insan hiç tanımadığı görmediği birine aşık olabiliyormuş. Raif efendi bunu bize çok güzel öğretti.
Kitabı okumadan önce çok popüler olduğunu biliyordum bu yüzden beklentim de yüksekti. Beklediğimin de üstünde çıktı ilerleyen zamanlar da tekrar okuyacağım. Bence bu kitap hakkında spoiler vermek doğru olmaz. Okuyacak olan kişiye haksızlık olur.
Mutlaka okunması gereken kitaplardan...
Ruhlarımız için en lüzümlü, en kıymetli olan şeyleri birbirimizde bulduktan sonra diğer teferruatı görmemezlikten gelmek daha doğrusu büyük bir hakikat için küçük hakikatleri feda etmek, daha insanca ve daha insaflı olmaz mıydı??