"Varis yeniden doğduğunda şeytan emirleri kimden aldığını hatırlayacak.
Aşktan kaçmak zorundasın, krallığına sahip çıkmalısın.
Diyar ikiye bölünüyor, tarafını seçmek zorundasın.
Gazap çanları ve yas notaları.
Krallar ve soytarıları
Hava, su, toprak, ateş
Oyun yeniden kuruluyor ama artık taşları varisler tutuyor."
"Chiron isimli bir asteroid vardır lordum..." Başıyla selamladı ve otları birbirinden ayırmaya başladı. "Bir türlü kapanmayan, kapatmaya çalıştıkça daha çok açılan yarayı temsil eder. Herkes için farklıdır bu yara. İnsanlar için de Alfinler için de. Kimi zaman sizin gibi çok güçlü lordlar için de. Bazılarının paradır, bazılarının aldatılma korkusudur, terk edilmedir, sevilmemektir, başarısız olmaktır.." iyice kaşlarını çatmış şekilde dinlemeye devam etti. " kendimize itiraf edemediğimiz korkularımızdır. Bizimle olan ve daima bizimle olacak olan gizlediğimiz yaralarımızdır." çıkardığı otları alıp burnuna götürerek biraz kokladı.
"Bunun tek merhemi ıhlamur olsa da şifası gönlünüzdeki yarayı açandır."