D: Önce bir, "Merhaba," dememiz gerekirdi. Daha sonra, "Ne yiyebiliriz?" diye sormalıydık.
T: Mönü istemek, "Mahallenizde neden sokak levhası yok?" demek gibi. "Merhaba," deyip, "Ne yiyebiliriz?" diye sorduğunuzda, adresi bakkala sormuş gibi oluyorsunuz, değil mi?
Sevdiğim ve düşünce tarzına saygı duyduğum bir müftü tanıdığım var. O vaaz verirken cami kürsüsünden cemaate şu soruyu soruyor:
"Yolu temizlemek imanın bir gereği ise, kirletmek neyin gereği?"