İnsan yalnızdır.Her ne ise ve ne değilse, Ne olmuşsa ve olamamışsa,neyi başarmışsa ve başaramamışsa...Olduğu şeyin tek müsebbibi kendisidir.Kendi kendini yaratan ,var eden ,kendine bir öz inşa eden tek varlıktır insan. Marcel Proust
-Sizce aşk tehlikeli mi?
-Bilakis, zihni, aşkın otoritesinden daha iyi düzene sokabilen bir şey yoktur.
-Gönül rahatlığıyla aşık olabiliriz yani?
-Sanırım.Yalnız aşkın sizi nezaketten alıkoyamasına izin vermeyin.(Ot Dergi,Sayı 99)