Şimdiye kadar beğendiğim birçok kitap ve hayran olduğum birçok yazar oldu ama bu kitap başka,bambaşka bir şey.Yazarın birçok konu ile ilgili harika tespitleri var ve kitabın bana her anlamda farkındalık kazandırdığını söyleyebilirim.Kitapta hayatla ilgili değinilmeyen bir konu yok gibi.Kısacası bu kitap kişiyi binbir gözlü yapacak kalitede.Özellikle son bölümde Howard Roark'un mahkemede yaptığı savunma tüylerimi diken diken etti.Duygu ve düşüncelerine bütün benliğimle katıldım diyebilirim. Ayn Rand'ın zekasına ve anlatım tarzına hayran kaldım.Hayat kaliteli kitaplar okuyunca anlamlı.İyi okumalar dilerim.
Hayatın KaynağıAyn Rand · Plato Film Yayınları · 20133,742 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yoruldum patron.Yollarda ,yağmurun altındaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.Ve insanların birbirine kötü davranmasından bıktım.(Yeşil Yol filminden)
İnsan yalnızdır.Her ne ise ve ne değilse, Ne olmuşsa ve olamamışsa,neyi başarmışsa ve başaramamışsa...Olduğu şeyin tek müsebbibi kendisidir.Kendi kendini yaratan ,var eden ,kendine bir öz inşa eden tek varlıktır insan. Marcel Proust