Sayfalarca kendini yazan kendine kızan insan
Ne oldu ki zamanın gitmiş
Onsuz kalmışın veya çok sevmişin
Ya yeniden başlamanin bir yollu yok mu?
Başla o zaman
Yok muydu
Mutlu olmayı sonsuz yapmak
Mutlu olmak mı acaba sorun
Sensiz olmak mı
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazık lan size yaşamaya çalışıyorsunuz,Anlamsız bir çaba ile yanlız olmaktan korkuyor, kötü olmak korkuyor,konuşmak korkuyorsunuz. Yaşamaya çalışın ama korkmayın artık...
Memleketi sevmekten başka ne yaptık.
Niçin kafa yoruyorum ki
Bunların ülkesi olsun diye mi sesiz kalalım iran olmayı kabul edenler birgun siz çok haklıymışınız biz bilemedik sizi diyecektir o gün gelecek ve memleketi bizden daha çok seversiniz ama memleketiniz kalırsa dostlar. Aynı 15 temmuzda kandırıldık diyenler gibi neyse biz yine sizi affederiz çünkü sizden daha çok seviyoruz bu toprakları yazık etmeyin güzelim memleketime.