COPERNICUS

COPERNICUS
@Copernicus
işte sahneden indim ve öpüyorum ağzından
Reklam
Hey yazarlar size söylüyorum.
Bazı yazarların bunu kullarak yazdıklarını düşünüyorum. Ve doğruyu söylemek gerekirse; yazdıklarından keyif alıyorum.
Ben kendimim
"Ah, evet insanlar 'Sen busun, şöylesin, böylesin' diyebilir ama bunun bir anlamı yoktur."
Sayfa 157 - İthaki
void
"Sonra her şeyin arasında boşluklar bulmaya başladım."
Sayfa 157 - İthaki
Sayın yazarlar. Kanıtlayın lütfen !
Bu hikâyeleri benim yazdığımı kanıtlayabilir miydim? Hayır! Hangi yazar bunu kanıtlayabilir ki? Kanıttan bahsediyorum. Eylem olarak kanıttan. Sen yazarken biri odada olursa belki. O zaman da anılardan yola çıkıp yazıyorsundur belki.
Sayfa 157 - İthaki
Reklam